torsdag 28. desember 2017

Julestjerne, julerød og romjul - ett motiv, to kort

Heisann! 

Håper dere alle har en fin romjul enten dere jobber eller har fri. Selv jobber jeg, og det er helt greit egentlig.

I dag tenkte jeg at jeg skulle vise frem en fargelagt blomst. Det har vi ikke hatt så veldig mange av på bloggen, tror jeg, så da tenkte jeg at en julestjerne kunne passe fint i disse romjulsdagene. Eller hva med to? Jeg har fått skikkelig sansen for lollipopkort så det har blitt noen av dem som julekort til kollegaer, i tillegg har jeg jo hatt det veldig gøy med enkle julekort, så da tenkte jeg hvorfor ikke en av hver med samme motiv!

Motivet jeg har brukt er fra Power Poppy.

Først har vi det enkle kortet.


 Denne er fargelagt med:
rød: R22, R24, R27, R59
grønn: YG61, YG63, YG67, YG99
gul: Y13, Y19, YR16, E08

Og så har vi lollipopkortet.


Dette andre motivet er fargelagt med:
rød: R22, R24, R27, R59, R89
grønn: YG00, YG03, YG63, YG67
gul: YR13, YR16, E08
bakgrunn: E43

Her kan du se begge to ved siden av hverandre. Som du kan se har jeg ikke brukt samme vinkel på motivet på de to prosjektene.
Kos dere litt ekstra i romjulen og ta frem tusjene bare for moro skyld. Det kommer i alle fall jeg til å gjøre!

Klem
DT Lisabeth

Ingen kommentarer: