mandag 11. juli 2016

Champagnefontene

Bestillingskort 30 år Eva Lili of the Valley Champagne Fountain detalj frontI dag har jeg et bursdagskort å vise frem. Det er publisert i juninummeret av Ett trykk, der vi hadde en artikkel med fokus på pynt av alle sidene på et kort. For meg er det helt vanlig, jeg pynter alltid alle sidene på kortene mine, såsant det ikke er clean and simple.
Bestillingskort 30 år Eva Lili of the Valley Champagne Fountain frontDenne gangen hadde jeg en bestilling på et bursdagskort til en 30-åring. Jeg fikk frie tøyler og fant frem det søte Champagne Fountain-motivet fra Lili of the Valley. 
Bestillingskort 30 år Eva Lili of the Valley Champagne Fountain front skrått
Jeg penslet over all champagnen med en glitterpensel til slutt det gir en fin skinnende effekt.

Bestillingskort 30 år Eva Lili of the Valley Champagne Fountain CopicsSom vanlig avslutter jeg med fargene jeg har brukt til motivet mitt. Flere bilder og mer informasjon finnes i bloggen min

Ingen kommentarer: