søndag 10. januar 2016

Bursdagsklem

Etter noen måneder med nesten bare julekort og andre juleprosjekter er det veldig greit med et nytt år der vi kan fokusere på litt andre ting. Selv om det har snødd hver dag siden nyttårsaften her hvor jeg er ser jeg frem mot lyser tider og har et bursdagskort med et blomstermotiv fra Magnolia å vise frem i dag. 
Det føles veldig godt når jeg får brukt stempler jeg ikke har brukt på lenge, og dette trillebårstempelet er et godt eksempel på det. Det samme gjelder bruk av restepapir, og her har jeg ikke brukt noe annet enn rester. De fleste er fra Maja Design, og den turkise jeg har brukt i bakgrunnen er et ark fra Manhattan-kolleksjonen til Autumn Leaves og er fra 2007! Jeg har pyntet med noen sommerfugler med bittesmå perler, en knapp og har stemplet et par småtekster fra Norsk Stempelblad AS. 
Jeg farget himmelen min først og har brukt en bit av et møbelstoff sammen med litt cleaner (jeg har mer cleaner enn blender, derfor ble cleaner brukt, men blender er vel så bra) for å lage litt struktur på himmelen, men siden jeg har brukt så lyse farger vises det ikke så godt på bildet. Håper alle får en flott søndag - kanskje den skal tilbringes med tusjer? Stor klem fra Elin

Ingen kommentarer: